Kana-kõrvitsakarri

Soojendavalt vürtsikas karri peidab endas sügisest kõrvitsat ja mahedamaitselist lahjat kanaliha. Kui karrit jääb ühest söögikorrast üle, ole mureta – järgmisel päeval soojendades maitseb see veelgi paremini! Karri kõrvale keeda basmatiriisi.

Neljale kuni kuuele | Aega kulub: 25 minutit

> 2 kanafileed (kokku 400–500 g)

> 500 g muskaatkõrvitsa viljaliha

> 1 sl õli

> 2–3 sl rohelist karripastat

> peotäis külmutatud herneid

> peotäis spinatilehti

> 3–4 kaffirlaimi lehte (soovi korral)

> 1 purk kookospiima (400 ml)

> 1–2 sl Tai kalakastet

> 1–2 sl laimimahla

> värsket koriandrit

> 1 tl soola

> musta pipart

Tükelda kana ja kõrvits. Kuumuta pannil õli ja lisa karripasta. Kogust reguleeri vastavalt sellele, kui teravat karrit soovid. Kuumuta õli ja karripastat koos pidevalt segades, et karripasta kõrbema ei läheks. Lisa kaffirlaimi lehed (kui neid kasutad) ja umbes pool kookospiimast.

Sega, et karripasta ei oleks tükkis, vaid ühtlaselt kreemjas. Lisa tükeldatud kana, kõrvits ja ülejäänud kookospiim. Maitsesta vähekese soola ja musta pipraga. Keeda
u 15 minutit, kuni kana küps. Lõpuks lisa rohelised herned ja spinatilehed, kuumuta läbi. Sega maitseks hulka kalakaste ja laimimahl.

Raputa peale rohkesti värsket koriandrit. Serveeri basmatiriisiga.


Itaaliahõnguline lillkapsa“kuskuss”

Lillkapsas oskab üllatada! Köögikombainis purustamise asemel võid lillkapsast ka lihtsalt riivida. Toit sobib hästi ka neile, kes gluteenitalumatuse tõttu nisukuskussi süüa ei saa või kes lihtsalt soovivad teravilju menüüs vältida.

Edasi lugemiseks telli ajakiri Tervis Pluss