Motivatsioon

1. Kõik algab peast!

Tegelikult on põhitõed tervislikust toitumisest kõigile teada, küsimus on selles, miks me neid siis ei kasuta. Õige vastus on, et motivatsiooni napib. Seega, enne menüü korrigeerimist leia üles motivatsioon.

2. Vaata korraks tagasi!

See, milline sa välja näed, on elustiili tulemus. Vajadusel tuleb seda muuta. Mõtle, kui kaua oled soovinud ideaalkaalu saavutada ning kas tahad veel aega raisata. Kui vastus on ei, asu tegutsema, sest keegi teine seda sinu eest teha ei saa.

3. Unusta senised nipid ja trikid!

Unusta ära kõik senised dieedid ja viisid, mida oled proovinud. Kui sa pole nendega eesmärgini jõudnud või oled selle saavutanud lühikeseks ajaks, siis järelikult need ei toimi. Kui soovid teistsugust tulemust, tuleb midagi teisiti teha. Vajadusel võta appi toitumisnõustaja.

4. Ära stressa!

Kui muidu on organismi peaülesanne seedida, siis stressi korral jääb see teisejärguliseks. Seedimine muutub aeglaseks ja ebatõhusaks, sest keha on valmis hoopis võitlema või põgenema. Pikaajalise stressi ja depressiooni tagajärjeks võib olla maomahla madal või ülikõrge tase ning pankreaseensüümide puudulikkus, samuti kõrgenenud veresuhkru-tase. Seega: lõdvestunud seisund on ülioluline.

Edasi lugemiseks telli ajakiri Tervis Pluss