Looduslik on luksuslik

Aastal 2005 otsis Joiki asutaja Eva-Maria Õunapuu kvaliteetseid lõhnaküünlaid, et pimedatel sügis-õhtutel hubasust luua. Nafta baasil parafiinist küünlaid ta ei tahtnud, seega õppis naine valmistama looduslikust sojavahast küünlaid. Uudishimu viis Eva-Maria edasi õlide, ekstraktide ja aktiivainete ehk kosmeetika tootmisprotsessi maailma ning nüüdseks on Joik oma 150 tootega siinse turu suurim looduskosmeetika valmistaja.

Eriline eelis: tootearenduses kombineerib Joik aastasadu järele proovitud põhjamaiseid rahvatarkusi uuenduslike toorainete ja tootmisvõtetega. “Meie ülesanne on looduse loodu tänapäevaste vahendite ja võimaluste abil kauniks tooteks vormistada. Usume, et kosmeetika peab pakkuma lisaks efektiivsusele ja nahasõbralikkusele ka emotsioone ja silmailu,” ütleb ettevõtte ekspordi- ja turundusjuht Kadri Sild.

Praegune pärl: näopuhastusvaht kurgi- ja vesi­kressiekstraktiga ning meeste näopuhastusvaht humala- ja kaselehe­ekstraktiga. Mõlema hind 13.50

Vankrimäärdest mitsellaarveeni

1932. aastal, mil Orto alustas, arendati nelja tootesuunda: tarbe-, kodu-,
tööstuskeemia ja parfümeeria. Nii ongi aegade jooksul Orto sortimendis leidunud väga erinevaid tooteid, alates vankri-määrdest ning lõpetades sääsetõrjevahendite ja tselluliidikreemiga. Paljud mäletavad Orto nõukaaegset kuulsat ümmarguses pudelis päevituskreemi, mida toodetakse veel praegugi.

Edasi lugemiseks telli ajakiri Tervis Pluss