Kogu oma teadliku elu olen tahtnud vähem kaaluda, aga paaniliselt kaalunumbrit jälginud pole. Nii nagu iga naine, olen ka mina soovinud, et mõni kehapiirkond oleks rohkem vormis. Olen pidanud mitmeid dieete: hambad ristis nälginud, hommikust õhtuni salateid söönud. Olen ka palju trenni teinud. Suurima kaalukaotuse on toonud siiski armumistunde liblikad kõhus.

Mulle tundub dieedipidamine sama mõttetu kui vulkaani kustutamine ämbritäie veega, sest dieedi lõppedes söön alati kõik kilod tagasi. Olen korduvalt käega löönud, mõeldes, et ju olen siis lihtsalt sellise kehaga loodud.

Minu toitumine pole kunagi olnud ebatervislik. On olnud perioode, mil olen loobunud täielikult nisujahust ja suhkrust ning tänu sellele kaotanud paar kilo. Toidupoes valin nüüdki alati saia asemel sepiku ja mind ei näe eriti kiirtoidujärjekorras.

Mõtlesin, et mis see 5+2-dieet siis ära ei ole! Esmapilgul tundus see nagu unistus – väiksem kaal ilma suuremate piiranguteta (ette rutates olgu öeldud, et tegelikult see päris nii ei olnud).

Köögikaal appi

5+2-dieet põhineb doktor Michelle Harvie ja professor Tony Howelli raamatul “2päevane dieet”. Kahel järjestikusel nädalapäeval tuleb pidada dieeti ja ülejäänud viiel päeval võib süüa tavaliselt. Sel moel peaks olema kindlustatud kaalukaotus ning ka kõik kehale vajalikud toitaineid. Samuti lubab selline süsteem kiirendada mühinal ainevahetust ja tulemused peaksid ilmnema rutem kui tavapärase dieedi korral.

Edasi lugemiseks telli ajakiri Tervis Pluss